Hvordan sender jeg i retur?
Dersom du ønsker å returnere din bestilling, må du ta kontakt med vår kundeservice.
Du har 14 dager ubetinget angrerett. Har det gått lengre tid, bare ta kontakt så finner vi en løsning.
Vårt mål er å alltid ordne opp, så er det noe du er misfornøyd med eller angrer på – ta kontakt!
Vi setter pris på om du leverer tilbake varer i originalemballasje. Selv om produktet ikke er brukt er det vanskelig for oss å selge varer uten emballasje. Du trenger ikke bruke angrerettskjema for vår del, bare ta kontakt på post@easycutter.no så fikser vi dette så enkelt som mulig for deg!
Vilkår for retur av vare
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker. Pakkelappen som ligger i pakken når du mottar den, må følge med i returen.
Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.
Kunden må selv dekke returkostnaden
Når får jeg tilbakebetaling for min retur?
Vi jobber hardt for å behandle din retur i løpet av 7-10 dager etter at du sendte pakken tilbake til oss. Ved retur tilbakebetales pengene til samme betalingsmetode du benyttet deg av ved bestilling. Fra den dagen du mottar bekreftelse på mottatt retur med returbeløp vil Stripe tilbakebetale til ditt bankkort/bankkonto i løpet av 10 virkedager, hos PayPal vil du ha returbeløp tilgjengelig på din PayPal konto i løpet av 1-2 virkedag, mens hos Klarna vil du få returbeløpet kreditert din Klarna faktura i løpet av 1-2 virkedager.